Drept la replică solicitat Ziarului de Vrancea de S C CUP SA Focșani
Dreptul la replică solicitat Ziarului de Vrancea de S C CUP SA Focșani se referă la articolul Abonații CUP SA Focșani se plâng de tratamentul disprețuitor al furnizorului județean de apă. Astăzi, un caz de la Mărășești
Publicăm în continuare conținutul intergal al dreptului la replică solicitat Ziarului de Vrancea de S C CUP SA Focșani precum și precizările Ziarului de Vrancea în legătură cu dreptul la replică solicitat
”CUP SA Sucursala Mărășești intervine la avaria de pe str. 1 Mai din localitate
Având în vedere situația prezentată în articolul <<Abonații CUP SA Focșani se plâng de tratamentul disprețuitor al furnizorului județean de apă. Astăzi, un caz de la Mărășești >> din ediția de astăzi a publicației ”Ziarul de Vrancea”, ca urmare a sesizării transmise de un cititor din orașul Mărășești, precizăm următoarele:
Contrar a ceea ce afirmă petentul, menționăm faptul că operatorul CUP SA Focșani nu folosește în nicio situație ”un tratament disprețuitor” la adresa utilizatorilor săi. Situația prezentată de petent este una punctuală, în contextul în care CUP SA deservește peste 200.000 de vrânceni, având peste 83.000 de utilizatori (contracte încheiate cu persoane fizice, asociații sau societăți comerciale).
Avaria de pe strada 1 Mai din orașul Mărășești s-a produs în data de 10 august a. c., la rețeaua de alimentare cu apă executată de societatea PORR Construct SRL prin programul investițional de extindere și reabilitare, POIM 2014-2020.
Pe 11 august a.c. a fost anunțată, prin Serviciul Investiții al operatorului CUP Focșani, societatea care a executat lucrarea, și a fost solicitat Primăriei Mărășești acordul de intervenție pentru remedierea avariei. CUP SA nu putea remedia avaria fără a avea acceptul constructorului cuprins în proiectul investițional, rețeaua afectată aflându-se sub garanție.
În prezent, CUP SA lucrează pentru remedierea avariei, urmând ca ulterior constructorul să achite plata contravalorii lucrărilor.
CUP SA Focșani stă permanent la dispoziția jurnaliștilor care doresc să afle detalii concrete, documentate, cu privire la sesizările făcute de cetățeni.
Solicităm reprezentanților mass-media să ceară oricând societății noastre puncte de vedere înaintea publicării articolelor, pentru o corectă și reală informare a cititorilor.”-Biroul de presa
CUP SA Focsani
Precizările Ziarului de Vrancea referitoare la dreptul la replică solicitat S C CUP SA Focșani
Așa cum se poate constata Ziarul de Vrancea a publicat textul integral al dreptului la replică solicitat S C CUP SA Focșani.Cu toate acestea în nici o propoziție a acestui text nu i se cere măcar scuze abonatului S C CUP SA Focșani domiciliat pe strada 1 Mai din orașul Mărășești, pentru faptul că este ținut de mai mult de o săptămână de zile, fără apă.Birocrația căreia S C CUP SA Focșani trebuie să-i facă față în cazul acestei avarii, conform precizărilor biroului de presă, nu ține loc de scuze pentru faptul că abonații sunt lăsați cu săptămânile fără apă, fără să li se explice ceva, sau să li se ceară elementarele și de bun simț, cuvenitele scuze.Cam așa s-ar cuveni să-și trateze orice furnizor chiar și de talia SC CUP SA Focșani oricare dintre cei 200.000 de abonați , firește dacă nu-i disprețuiește.
Și ar mai fi ceva de spus.Biroul de presă al SC CUP SA Focșani nu suflă un cuvânt în dreptul la replică solicitat Ziarului de Vrancea despre următoarele precizări ale abonatului său din Mărășești locuitor al străzii 1 Mai care s-a adresat cotidianului nostru:”Am sunat la Mărășești dar fără succes. Apoi la Focșani. De la Focșani ni s-a spus să venim la sediu și să facem sesizare. Ajunși acolo am fost întâmpinați de o doamnă de la pază. Aceasta ne-a vorbit extrem de nepoliticos și ne-a certat că nu am depus sesizarea la Mărășești. Într-un final ni s-a dat voie să depunem sesizarea.”De ce oare? Pentru că-și prețuiește prea mult abonații?